برخی از پروژه های نماد معماری

در این اتاق قراردادهای رسمی شرکت امضا شده و از مشتریان پذیرایی می شود. کارکنان نیز در این فضا دستورات لازم را از شخص مدیر دریافت می کنند. پس این اتاق باید در عین حالی که اقتدار مدیر را بازتاب می دهد، حس صمیمیت را نیز منعکس کند. تنها از این طریق است که می توانید کارمندان خود را تحت تأثیر منزلت مدیر قرار داده و مشتریان را نیز برای عقد قراردادهای سودمند مجاب کنید. خلق یک دکوراسیون کارآمد و بهینه، بدون در نظر گرفتن چند آیتم مهم غیر ممکن است. ترکیب و متعادل سازی این آیتم هاست که می تواند موجب ایجاد یک چیدمان صحیح و حرفه ای شود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید


طراحی یک ورودی دعوت کننده، انتخاب مبلمان های کارآمد و استاندارد، چیدمان صحیح عناصر موجود در اتاق، انتخاب طرح و انتخاب رنگ و سبک مرتبط با حوزه فعالیت از مهم ترین نکاتی که لازم است در طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت مورد توجه قرار دهید.

 

 

رعایت این نکات در کنار هم، برای مدیرانی که دانش کافی پیرامون چیدمان دفاتر کاری ندارند، سخت و پیچیده به نظر می ریسد. پس در صورتی که در اولین گام های راه اندازی یک کسب و کار قرار دارید، چیدمان و دکوراسیون اتاق مدیریت را به مهندسین و طراحان زبده نماد معماری بسپارید. ما با خلق یک چیدمان کارآمد و زیبا، دکوراسیون اتاق مدیریت را به نقطه قوت کسب و کار شما تبدیل می کنیم.

ویدئو های بازسازی اداری

 

انواع دکوراسیون دفتر مدیریت

پیش از اینکه به بررسی نحوه طراحی و دکوراسیون دفتر کار مدیریت بپردازیم، انواع دکوراسیون های رایج در دفتر مدیریت را معرفی می کنیم. پس از مطالعه این بخش از نماد معماری، شما می توانید بهترین و مناسب ترین سبک را برای چیدمان دفتر کار خود انتخاب کنید.

 

 

دکوراسیون اداری مدرن

طراحی اتاق مدیریت مدرن یکی از رایج ترین روش ها برای چیدمان این فضا به شمار می آید. سبک مدرن و مینیمال، همانطور که از نامش پیداست، از طرح ها و المان های مدرن و به روز برای ساخت دکوراسیون استفاده می کند. این سبک به واسطه حذف تزئینات اضافی، موجب بزرگنمایی محیط های کوچک می شود. به همین خاطر است که طراحان نماد معماری، طراحی با سبک مدرن را به مدیرانی که فضای کمی در اختیار دارند، توصیه می کنند.

 

 

 

در سبک مدرن خبری از المان های تزئینی و فاخر نیست. توجه به سادگی و شفافیت، مهم ترین اصل در چیدمان دفتر کار به سبک مدرن است. برای اینکه اتاق مدیریت به سبک مدرن آراسته شود، از انواع متریال های رایج همچون چوب خالص، فلز و شیشه در ترکیب با هارمونی رنگ های روشن استفاده می شود. شاید تصور کنید این سبک به جهت سادگی و شفافیت بالا، نمی تواند منزلت مدیر را به خوبی انعکاس دهد. نگران نباشید.

طراحان نماد معماری با چند ترفند کاربردی ابهت دکوراسیون شما را افزایش می دهند. انتخاب روش مناسب برای افزایش شکوه این فضا در تناسب با مشخصات فضا صورت می گیرد و از یک قاعده کلی پیروی نمی کند. در بسیاری از موارد، طراحان ما با ایجاد یک توناژ رنگی مناسب، پرستیژ این محیط را بالا می برند. گاهی نیز با بکارگیری صحیح متریال ها و اکسسوری های خاص، جلوه ای با شکوه به این اتاق می بخشند. 

 

 

 

دکوراسیون اداری کلاسیک

نقطه مقابل سبک مدرن، سبک سنتی و کلاسیک است. کاربرد گسترده این سبک از معماری در طراحی دکوراسیون های اداری موجب شده تا اغلب مردم سبک کلاسیک را به راحتی تشخیص دهند. در این سبک محبوب از تزئینات فاخر به وفور استفاده می شود. تزئینات برجسته این سبک می تواند جلوه ای با شکوه به اتاق مدیریت دهد.
رنگ ها از پالت رنگی تیره همچون قهوه ای، زرشکی، مشکی و طلایی انتخاب می شود. طرح کلی نیز از میان داماسک های پیچیده و رومی انتخاب می شود. متریال رایج در سبک کلاسیک، چوب طبیعی درختان راش، بلوط و یا افراست که در ترکیب با چرم طبیعی به کار می رود. ترکیب متعادل طرح، متریال و رنگ می تواند سبک کلاسیک را به بهترین گزینه برای دکوراسیون دفتر کار مدیریت تبدیل کند

.
شما با انتخاب سبک کلاسیک دیگر دغدغه ای از بابت بالا بردن شأن و شکوه اتاق مدیریت نخواهید داشت. به کارگیری رنگ های گرم همچون قهوه ای نیز خیال شما را از بابت حس دعوت کنندگی و صمیمیت در محیط راحت می کند. اما آنچه که استفاده از این سبک را در طراحی داخلی اداری برخی اتاق ها غیر ممکن می سازد، کوچک بودن فضای اتاق است.

 

 

انتخاب سبک کلاسیک در اتاق های نقلی و کوچک، موجب شلوغی بیش از حد فضا می شود. بالطبع مدیران در اینگونه فضاها احساس راحتی ندارند. مشتریان نیز به هیچ وجه تحت تأثیر زیبایی این اتاق قرار نمی گیرند. به همین خاطر است که توصیه می کنیم در طراحی دفتر کار کوچک و نقلی، از سبک مدرن برای چیدمان فضا استفاده کنید.

 

نکات مهم در طراحی و دکوراسیون دفتر کار مدیریت

پس از آنکه با سبک های رایج در چیدمان اتاق مدیریت آشنا شدید، لازم است سایر راهکارهای موثر را بشناسید و با ادغام آن ها، بهترین و زیباترین دکوراسیون را خلق کنید. به خاطر داشته باشید کوچکترین اشتباه در انجام روش های زیر می تواند نتیجه نهایی را معکوس کند. پس اگر دانش کافی پیرامون این موضوعات ندارید، چیدمان و طراحی دفتر کار خود را به طراحان نماد معماری بسپارید.

 

1.ماهیت کسب و کار خود را به نمایش بگذارید

برای اینکه بتوانید یک دکوراسیون کارآ در تناسب با کسب و کار خود ایجاد کنید، لازم است از ماهیت شغل خود در انتخاب رنگ، طرح و المان های تزئینی کمک بگیرید. شما می توانید از رنگ سازمانی خود برای انتخاب رنگ دیوارپوش ها، مبلمان و یا کفپوش استفاده کنید. این مسئله می تواند به نقطه تمایز دکوراسیون شما با سایر رقبا تبدیل شود.

 

 

2.در انتخاب رنگ و طرح وسواس به خرج دهید

افراد عادی و مشتریان شما در اولین حضور خود، تنها متوجه طرح و رنگ محیط می شوند. پس بهتر است برای جذب مشتری، از یک هارمونی رنگ مناسب در تناسب با سبک خود استفاده کنید. شما می توانید کمی خلاقانه عمل کرده و با انتخاب یک پالت رنگی متفاوت، برند خود را در ذهن مشتری تثبیت کنید.
انجام اینکار اگرچه ریسک آمیز است، اما تأثیر فوق العاده ای در دیدگاه مشتریان دارد. توصیه می کنیم در صورتی که مهارت کافی پیرامون این مسئله ندارید، از افراد خبره در این حوزه کمک بگیرید. ما در نماد معماری آماده ارائه انواع مشاوره های تخصصی در خصوص انتخاب رنگ برای اتاق مدیریت هستیم. 

 

3.یک ورودی دعوت کننده ایجاد کنید

برای اینکه بتوانید حس خوبی به افراد حاضر در اتاق مدیریت دهید، لازم است حس دعوت کنندگی را در بخش ورودی تقویت کنید. برای اینکار کافیست از چیدمان ورودی پرهیز کرده و این فضا را خلوت کنید. بهتر است برای جلوگیری از خالی ماندن این فضا به استفاده از یک تابلو تزئینی و یک اکسسوری زیبا اکتفا کنید. در خصوص انتخاب رنگ ورودی اتاق مدیریت نیز بهتر است سراغ رنگ های گرم که حس صمیمیت و گرمای بیشتری دارند، بروید.

 

 

4.ترکیب ماهرانه ای از مبلمان های اداری ایجاد کنید

مبلمان اداری از جمله مهم ترین عناصری است که شکل کلی دکوراسیون شما را تشکیل می دهد. هر قدر در چیدمان این تجهیزات موفق تر عمل کنید، کیفیت دکوراسیون دفتر کار مدیریت افزایش می یابد. برای انتخاب مبلمان ها لازم است به ابعاد فضا دقت کنید. چرا که انتخاب میز مدیریت بزرگ برای فضاهای کوچک یک اقدام ناشیانه است که می تواند تأثیر مخربی بر دکوراسیون دفتر کار بگذارد. 


پس در قدم اول ابعاد مبلمان و در قدم بعد طرح و رنگ آن را مورد توجه قرار دهید. ما در نماد معماری پیشنهاد می کنیم از سبک حاکم بر اتاق برای انتخاب سبک مبلمان استفاده کنید. چرا که خلاقیت و به هم زدن قاعده در این زمینه، نتایج خوبی به همراه نمی آورد.
پس از انتخاب صحیح مبلمان های اداری استاندارد، سراغ چیدمان صحیح آنان بروید. برای اینکار میز مدیریت را درست روبروی درب اصلی قرار داده و از این طریق اشراف مدیر به اتاق را افزایش دهید. سایر مبلمان ها را نیز در یک محیط مناسب به شکل گرد چیدمان کنید تا فضای مناسبی برای گفتگو خلق شود. بهتر است از چیدمان بخش گسترده ای از اتاق جلوگیری کنید تا تعدد مبلمان موجب انسداد مسیر عبور نشود.

 

 

5.نورپردازی اتاق مدیریت را جدی بگیرید

طرح، رنگ، سبک و مبلمان ها تنها زمان زیبا و شکیل جلوه می کنند که اتاق مدیریت دارای نور مناسبی باشد. اگر تصور می کنید اتاق شما جلوه ای مناسب و فاخر ندارد، بازسازی دفتر کار را با تغییر در نورپردازی آغاز کنید. این آیتم تأثیر گذار می تواند جلوه کلی اتاق را تحت تأثیر قرار دهد.
طراحان نماد معماری از انواع تکنیک های نورپردازی برای افزایش نور محیط استفاده می کنند. اما از آنجایی که شکل و فرم اتاق مدیریت در دفاتر کاری مختلف، متفاوت است، نمی توان از یک راهکار ثابت برای نورپردازی در اتاق مدیریت بهره گرفت. 
پیشنهاد می کنیم در عموم دکوراسیون ها استفاده و بهره مندی از نور طبیعی خورشید را در اولویت قرار دهید. برای اینکار لازم است پرده های ضخیم را کنار گذاشته و پوشش های نازک و حریر را جایگزین آن کنید. در دفاتری که از نور طبیعی بهره مند نیستند، استفاده از نورهای مصنوعی با رعایت استانداردهایی همچون میزان تابش نور، جهت و مقدار آن و همچنین نحوه چیدمان نسبت به نور مصنوعی، موثر عمل خواهد کرد. 

 

 

6.به دکور پشت میز مدیریت اهمیت دهید

زمانی که میز مدیریت را درست روبرو درب اصلی قرار می دهید، مشتری شما در لحظه ورود، دکور پشت میز را می بیند. بهتر است برای زیباسازی این بخش از یک تابلو زیبا و یا یک اکسسوری مناسب استفاده کنید. دست شما برای انتخاب تابلو و المان های تزئینی کاملاً باز است. اما نماد معماری توصیه می کند از یک اکسسوری که برند و هدف شرکت شما را به تصویر می کشد، برای چیدمان این بخش استفاده کنید.