تجهیز و تامین مبلمان اداری

تجهیز و تامین مبلمان اداری

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید

مراحل انجام بازسازی با نماد معماری

مشاوره رایگان

بازدید از پروژه

طراحی اولیه

تغییر یا تایید طرح

شروع بازسازی

تخریب و نصب

تحویل نهایی پروژه

مشاوران نماد معماری با حضور در محل پروژه های شما، بدون در نظر گرفتن بعد مسافت و در تمام ساعات کار اداری شما را در دستیابی به خواسته ها و ایده‌هایتان یاری می‌نمایند.

برداشت دقیق در پروژه‌های طراحی و دکوراسیون داخلی شامل برداشت ابعاد و اندازه‌های محل، درها، پنجره ها، برق، تاسیسات و همچنین وضعیت ستون‌ها و دیوارهای داخلی جهت بررسی امکان تخریب و یا تغییر است.

برداشت دقیق فضا و پیاده سازی پلن با نرم افزار اتوکد و ارائه تهدادی طرح اولیه بسته به نیاز کارفرما

پرزنت طراحی انجام شده به صورت حضوری در شرکت نماد معماری یا آنلاین(توسط شبکه های اجتماعی) و تعیین متریال مورد نیاز کارفرما

برنامه ریزی و هماهنگی با تیم بازسازی نماد معماری و آماده سازی محل پروژه

شروع کار تیم نماد معماری بسته به نوع پروژه و راه اندازی تجهیزات پروژه

تحویل کامل و آموزش بهره برداری از تجهیزات نصبی و مصرفی پروژه

با ما در ارتباط باشید

ویدئو های بازسازی اداری

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید

تجهیز و تامین مبلمان اداری

یکی از مهم ترین مراحل در چیدمان و دکوراسیون دفاتر کاری، تأمین مبلمان اداری است. مبلمان ها نقطه تمایز دفاتر کاری از سایر محیط ها هستند. مبلمان های اداری به طور مشخص برای برطرف کردن نیاز مدیران، کارمندان و مشتریان تولید می شوند. شکل و ظاهر این دسته از تجهیزات تأثیر بسزایی در جلوه دکوراسیون می گذارد.
نوع طراحی و تولید آن ها نیز اثر مستقیمی بر سلامت کارمندان و کاربران دفاتر کاری می گذارد. به همین خاطر است که تجهیز و تأمین مبلمان ها اهمیت بالایی دارد. با وجود اهمیت بالای تجهیز دفاتر کاری، انجام آن برای عموم مردم ساده نیست. برای اینکه بتوانید یک ست اداری مناسب در تناسب با محیط و نوع کسب و کار خود تهیه کنید، لازم است دانش و تخصص بالایی پیرامون این مسئله به دست آورید.
در صورتی که دانش کافی، مهارت بالا و وقت مناسب برای تأمین مبلمان اداری ندارید، بهتر است تجهیز شرکت خود را به یک شرکت معتبر و کاربلد بسپارید. سفارش تأمین و تجهیز مبلمان اداری به شرکت های معتبر مزایای بسیاری در بر دارد. از جمله اینکه ریسک خرید را به مراتب کاهش داده و به شما در خلق یک دکوراسیون کارآ، زیبا و کاربردی کمک می کند.
ما در نماد معماری، قادریم بهترین و استانداردترین مبلمان اداری را برای بخش های مختلف شرکت شما تأمین کنیم. دانش بالا و تجربه کافی در این خصوص، موجب شده تا نمونه فعالیت های ما در تأمین و تجهیز مبلمان های اداری، رضایت کامل مدیران را به همراه بیاورد. 

تجهیز و تامین مبلمان اداری

نحوه تجهیز و تأمین مبلمان اداری

شاید ساده به نظر برسد. شما به بورس لوازم اداری مراجعه کرده و یک ست اداری تهیه می کنید. بدون اینکه به هارمونی رنگ، طرح و همچنین تناسب ابعاد مبلمان و فضا دقت داشته باشید. سپس تلاش می کنید تا مبلمان خریداری شده را به هر نحوی در فضای اداری خود جای دهید. اما این امر تا چه حد موفقیت آمیز است؟ مسلماً در اغلب مواقع میزان موفقیت شما بسیار پایین خواهد بود.
این در حالیست که با کمک دفاتر کاری معتبر، این پروسه با ریسک بسیار کمی دنبال می شود. حتماً دقت کرده اید در مراجعه به برخی دفاتر کاری، نامنظم بودن فضا و چیدمان غیر صحیح مبلمان های بی کیفیت و نامرغوب، تأثیر بدی در ذهن شما می گذارد.
در حالیکه چیدمان صحیح مبلمان های استاندارد، نه تنها حس مثبتی در ذهنتان ایجاد کرده، بلکه روند انتظار را با توجه به استاندارد بودن ساختار مبلمان، ساده تر می سازد. برای اینکه مبلمان اداری شما نیز تأثیر مثبتی بر ذهن مشتری گذاشته و حس اعتماد را در او تقویت کند، لازم است مراحل تأمین مبلمان را با دقت بالایی دنبال کنید. روند تأمین و تجهیز مبلمان اداری در شرکت نماد معماری، بدین شکل است.

تعیین بودجه و منابع مالی

مسلماً میزان بودجه شما در انتخاب مبلمان اداری تأثیر می گذارد. با سفارش تأمین مبلمان در شرکت نماد معماری، ابتدا یک مشاوره کامل برای تأمین منابع مالی دریافت می کنید. چرا که برای اینکه یک بودجه مناسب برای تأمین و تجهیز مبلمان اداری در نظر بگیرید، لازم است با عوامل موثر در قیمت مبلمان اداری آشنا شوید.
در یک نگاه کلی می توان کیفیت متریال به کاررفته در ساخت مبلمان، سبک آن و همچنین برند مبلمان را در قیمت نهایی مبلمان اداری موثر دانست. معمولاً مبلمان های کلاسیک که از چوب های با کیفیت و طبیعی ساخته می شوند، قیمت بالایی دارند.
این در حالیست که مبلمان های مدرن با توجه به سبک و ارزان بودن متریال اولیه آنان، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. ما در نماد معماری تلاش می کنیم تا بهترین مبلمان را در تناسب با بودجه شما خریداری کنیم.

تعیین بودجه و منابع مالی

بررسی نوع کسب و کار

دومین گام در خرید و تأمین مبلمان اداری، بررسی نوع کسب و کار و ماهیت آن است. پرواضح است که مبلمان های دفاتر رسمی و لاکچری به شرکت های خلاق و نوآور، کاملاً متفاوت است. معمولاً در دفاتر کاری رسمی از مبلمان های کلاسیک استفاده می شود.
در حالیکه مبلمان های مورد مصرف در شرکت ها نوآور از نوع مدرن و مینیمال است. ماهیت کسب و کار شما در انتخاب تونالیته رنگ و طرح نیز تأثیر گذار خواهد بود. در شرکت های رسمی از رنگ های گرم همچون مشکی، زرشکی و طلایی استفاده می شود. در حالیکه استفاده از تونالیته رنگی روشن در دفاتر نوآورانه رایج تر است. در نماد معماری، در وهله اول ماهیت کسب و کار و میزان رسمیت آن در نظر گرفته می شود تا نتیجه نهایی درخور شرکت شما باشد.

ابعاد فضای موجود 

ابعاد فضا از دیگر عوامل موثر در تأمین و تجهیز مبلمان اداری است. متخصصین ما پیش از خرید تجهیزات اداری ابتدا ابعاد فضای موجود را اندازه گیری می کنند تا یک تصویر مناسب از کلیت فضا به دست آورند. سپس در تناسب با فضای در اختیار، سبک و طرح کلی مبلمان را انتخاب می کنند.
مسلماً انتخاب یک ست اداری بزرگ برای فضاهای کوچک موجب به هم ریختگی فضا شده و مسیر را برای عبور و مرور کارمندان مسدود می سازد. به طور عکس انتخاب مبلمان کوچک در فضای بزرگ نیز نتیجه مناسبی به جای نمی گذارد.
به همین خاطر است که در فضاهای کوچک و نقلی، از مبلمان های مدرن و مینیمال استفاده می شود. طرح ساده، رنگ روشن و ابعاد کوچک این مبلمان ها، موجب بزرگنمایی فضا می شود. همچنین مبلمان مدرن با وجود کارآیی بالا، جای کمی اشغال می کند.
در صورتی که فضای کافی برای تجهیز مبلمان اداری در اختیار داشته باشید، می توانید از هر دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده کنید.  از آنجایی که مبلمان کلاسیک ابعاد بزرگی داشته و دارای هارمونی تیره است، انتخاب آن در فضاهای کوچک نتیجه خوبی به جای نمی گذارد. این در حالیست که تجهیز دفاتر کاری بزرگ به مبلمان های کلاسیک، موجب ایجاد یک جلوه فاخر و با شکوه می شود.

بررسی سلایق مشتری

اگرچه عواملی همچون ماهیت کسب و کار و ابعاد فضا در انتخاب سبک و طرح تأثیر می گذارند، اما نهایتاً خرید و تجهیز مبلمان اداری در نماد معماری بر اساس سلیقه و روحیات کارفرما صورت می گیرد. برای مثال برای مدیرانی که به سبک های نوآورانه و خلاقانه علاقه مندند، مبلمان هایی با طرح مدرن و مینیمال خریداری می شود.
به طور عکس برای برآورده ساختن انتظارات مدیرانی که به سبک های شلوغ و تزئینی علاقه دارند، مبلمان هایی با سبک سلطنتی و کلاسیک خریداری می شود. آنچه که مسلم است در نماد معماری، توقعات و انتظارات مدیران به طور کامل مرتفع می شود.

ترکیب ماهرانه ای از طرح و رنگ

معمولاً افراد عادی در ایجاد یک هارمونی زیبا میان طرح، رنگ و سبک موفق عمل نمی کنند. اما طراحان خبره و کاربلد در نماد معماری، قادرند با انتخاب صحیح رنگ و ترکیب مناسب آن با طرح و سبک مبلمان، یک جلوه خاص و جذاب به محیط کاری شما دهند.
همانطور که می دانید تأثیر رنگ مبلمان و طرح آن در شکل گیری فضای کلی دفتر، بسیار اهمیت دارد. در صورتی که دانش کافی پیرامون روانشناسی رنگ ها و دایره رنگ نداشته باشید، نمی توانید یک ترکیب رنگی زیبا و جذاب بسازید. بنابراین بهتر است انجام اینکار را به افراد متخصص و کاربلد بسپارید.

ترکیب ماهرانه ای از طرح و رنگ

انتخاب مبلمان های استاندارد و ارگونومیک

تأمین مبلمان اداری در نماد معماری با یک نگاه علمی به استانداردهای ارگونومیک صورت می گیرد. متخصصین ما به خوبی با فاکتورهای ارگونومیک و اهمیت آن در مبلمان های اداری آشنا هستند. از این رو می توانند بهترین و استانداردترین مبلمان ها را برای دفتر کاری شما تهیه کنند.
شاید در نگاه اول این مسئله چندان مهم و اساسی به نظر نرسد. اما بد نیست بدانید آنچه که مبلمان اداری را برای فعالیت طولانی مدت کارمندان مناسب می سازد، بهره مندی آنان استانداردهای ارگونومیک است. این دسته از فاکتورها، با الگو از شکل طبیعی بدن شکل گرفته اند. آن ها تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا نیازهای جسمانی کارمندان را در طول نشستن های طولانی مدت فراهم کنند.
مبلمان هایی که بر اساس استانداردهای ارگونومی تولید می شوند، بهترین شرایط را برای نشستن فراهم می کنند. چرا که قابلیت شخصی سازی مشخصات را در بر دارند. برای مثال صندلی های ارگونومیک امکان تنظیم ارتفاع صندلی را در بر دارند تا کارمندان بتوانند ارتفاع کلی صندلی را بر اساس قد خود تنظیم کنند. میزها نیز از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و می توانند مقاومت خود را در طول کارکردهای طولانی مدت حفظ کنند.

انتخاب مقاوم ترین مبلمان های اداری

زمانی که پروسه تأمین و تجهیز مبلمان های اداری را به نماد معماری می سپارید، بهترین و مقاوم ترین مبلمان ها را دریافت می کنید. چرا که متخصصین ما دقت بالایی در بررسی کیفیت مواد اولیه و استحکام آنان به خرج می دهند.
آن ها در حین انتخاب مبلمان اداری، نه تنها کیفیت رویه و بدنه اصلی، بلکه کیفیت اتصالات را نیز می سنجند. چرا که همانطور که می دانید آنچه که موجب خرابی در مبلمان های اداری می شوید، خرابی در اتصالات و یراق آلات است. بنابراین می توانید امیدوار باشید که مبلمان شما استحکام خود را سالیان سال حفظ کرده و مهمان همیشگی دفتر شما خواهند بود.
 

دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش

نماد معماری در خرید مبلمان اداری از برندهای متعهد که اقدام به ارائه خدمات پس از فروش می کنند، خریداری می کند. این مسئله خیال شما را از بابت خرابی های زودرس برطرف می کند. چرا که شما می توانید پس از بروز هرگونه مشکل و ایرادی، مسئله را با شرکت سازنده در میان گذاشته و به رفع مسئله بپردازید.

ارتباط با ما تماس با ما