بازسازی دفتر کار

بازسازی دفتر کار

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید

پروژه های انجام شده باز سازی

بازسازی دفتر کار (کانتر و اتاق حسابداری)

مراحل انجام بازسازی با نماد معماری

مشاوره رایگان

بازدید از پروژه

طراحی اولیه

تغییر یا تایید طرح

شروع بازسازی

تخریب و نصب

تحویل نهایی پروژه

مشاوران نماد معماری با حضور در محل پروژه های شما، بدون در نظر گرفتن بعد مسافت و در تمام ساعات کار اداری شما را در دستیابی به خواسته ها و ایده‌هایتان یاری می‌نمایند.

برداشت دقیق در پروژه‌های طراحی و دکوراسیون داخلی شامل برداشت ابعاد و اندازه‌های محل، درها، پنجره ها، برق، تاسیسات و همچنین وضعیت ستون‌ها و دیوارهای داخلی جهت بررسی امکان تخریب و یا تغییر است.

برداشت دقیق فضا و پیاده سازی پلن با نرم افزار اتوکد و ارائه تهدادی طرح اولیه بسته به نیاز کارفرما

پرزنت طراحی انجام شده به صورت حضوری در شرکت نماد معماری یا آنلاین(توسط شبکه های اجتماعی) و تعیین متریال مورد نیاز کارفرما

برنامه ریزی و هماهنگی با تیم بازسازی نماد معماری و آماده سازی محل پروژه

شروع کار تیم نماد معماری بسته به نوع پروژه و راه اندازی تجهیزات پروژه

تحویل کامل و آموزش بهره برداری از تجهیزات نصبی و مصرفی پروژه

بازسازی دفتر کار (نور پردازی)

با ما در ارتباط باشید

بازسازی دفتر کار (موکت)

ویدئو های بازسازی اداری

بازسازی دفتر کار

 

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید

بازسازی و دکوراسیون اداری

برای بسیاری از کارمندان، دفتر کار خانه دوم به شمار می آید. چرا که آن ها بیش از 8 ساعت از روز خود را در محیط کاری به سر می برند. به همین خاطر لازم است دکوراسیون این فضا و چیدمان آن به نحوی باشد که بیشترین میزان آسایش را برای کارمندان و مدیران مجموعه فراهم کند.
از سوی دیگر بسیاری از دفاتر کاری پذیرای ارباب رجوع و مشتری هستند. بنابراین لازم است آسایش مشتریان نیز در دکوراسیون فضا مورد توجه قرار بگیرد.  شاید به نظر دکوراسیون و چیدمان فضای اداری ساده به نظر برسد. یک ست مبلمان تهیه کرده و آن را به شکل صحیح و اصولی در فضای کاری خود می چینید.
اما این فضا تا چه حد نیاز شما و کارمندان را برطرف خواهد کرد؟ آیا شکل کلی دکوراسیون شما موجب افزایش حس اعتماد در مشتریان خواهد شد؟ در اغلب مواقع پاسخ این سوال منفی است. چرا که دکوراسیون فضای اداری فراتر از چیدمان مبلمان اداری و تزئین درب و دیوارهای آن است. 
تأمین آسایش و رفاه کارمندان و مشتریان به طور همزمان، چالش اصلی شما در دکوراسیون فضای اداری خواهد بود. همچنین شما نیاز دارید تا به زیباسازی فضای خود در تناسب با کسب و کارتان بپردازید. انجام این قبیل کارها، نیاز به دانش تخصصی بالا و تجربه کافی دارد.
به همین خاطر است که افراد عادی نمی توانند به راحتی به دکوراسیون و زیباسازی فضای اداری بپردازند. در این صورت بهترین چیدمان فضای اداری خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. سال ها تجربه در خصوص دکوراسیون دفاتر کاری موجب شده تا متخصصین ما در نماد معماری، به امور چیدمان و دکوراسیون واقف شوند. شما می توانید با اطمینان خاطر کلیه مراحل بازسازی و دکوراسیون محل کار خود را به ما بسپارید.

مراحل دکوراسیون اداری در نماد معماری

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، دفاتر کاری خانه دوم کارمندان و مدیران به شمار می آیند. تأثیر مشخصات این فضا بر روحیات آنان به حدیست که می تواند بر کارآیی و عملکرد آنان نیز تأثیر بگذارد. برای اینکه بتوانید میزان بهره وری شرکت خود را افزایش دهید، لازم است محیط اداری خود را به گونه ای چیدمان کنید که کلیه افراد مشغول به کار، بتوانند از مزیت های بالقوه آن بهره مند شوند.
بدین منظور لازم است چیدمان و دکوارسیون شرکت خود را طی چند مرحله انجام دهید. مراحل دیزاین و دکوراسیون اداری در شرکت نماد معماری مطابق مراحل زیر طی می شود. ممکن است این مراحل در تناسب با نوع پروژه دستخوش تغییر گردند. اما به طور معمول پروژه دکوراسیون و دیزاین اداری در طی چند گام مهم و اساسی طی می شود.

بررسی مشخصات فضا

پیش از اینکه پروسه طراحی و دکوراسیون آغاز شود، لازم است طراحان نماد معماری فضای کاری شما را مورد ارزیابی قرار دهند. مشخصات فضا، نوع نورگیری و کیفیت آن، ابعاد اتاق ها و همچنین هم جواری های دفتر کاری، از جمله آیتم هاییست که در این مرحله از کار مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی مشخصات فضا

تعیین اهداف سازمانی

گام دوم به تعیین اهداف دکوراسیون اختصاص می باید. در این مرحله ماهیت کسب و کار و میزان رسمیت آن مشخص می شود تا در تناسب با آن یک دکوراسیون کارآ و زیبا خلق شود. در صورتی که شرکت شما دارای طرح، لوگو و یا رنگ سازمانی باشد، این آیتم ها در طول طراحی و اجرا مورد توجه قرار می گیرند.

بررسی انتظارات و سلایق کارفرما

در قدم بعد روحیات و سلایق کارفرما مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگرچه در اجرای پروژه های دکوراسیون، عواملی همچون ابعاد فضا و ماهیت کسب و کار دخیل هستند، اما در نهایت این کارفرماست که نسبت به نوع دکوراسیون و سبک ان تصمیم می گیرد. شما در طول جلسات مشاوره با نماد معماری با دکوراسیون های مناسب برای کسب و کار خود آشنا می شوید. در نهایت می توانید در میان گزینه های موجود بهترین مورد را انتخاب کنید.

سبک دکوراسیون و چیدمان

در قدم بعد سبک چیدمان محیط در تناسب با ماهیت کسب و کار و نوع فعالیت شما مشخص می شود. در برخی مشاغل، نیاز است کارمندان به طور مشترک بر روی یک پروژه کار کنند. این در حالیست که در بسیاری از مشاغل نیز کارها به شکل انفرادی صورت می گیرد. در خصوص مورد اول، برای تسهیل روابط میان کارمندان و تقویت روحیه تیمی در میان آنان از دکوراسیون های پلان باز استفاده می شود.
در این سبک از چیدمان، هیچ خبری از دیوارها و پارتیشن های محدود کننده نخواهد بود. روابط میان افراد شفاف بوده و یک پویایی و نشاط خاصی در محیط کاری موج می زند. به طور عکس در خصوص مورد دوم، از پارتیشن های مختلف برای ایجاد حریم خصوصی در میان کارمندان استفاده می شود. اینکه کدام سبک چیدمان برای کسب و کار شما مناسب است، در طول جلسات مشاوره با نماد معماری مشخص خواهد شد

سبک دکوراسیون و چیدمان

طرح کلی چیدمان و رنگ بندی آن

در قدم بعد لازم است طرح و سبک حاکم بر دکوراسیون مشخص شود. به طور معمول از سبک کلاسیک و المان های تزئینی مخصوص آن در کسب و کارهای رسمی و لاکچری استفاده می شود. این سبک دارای تزئینات رومی و المان های فاخر است. 
تونالیته رنگی در سبک کلاسیک از رنگ های گرم و تیره انتخاب می شود. متریال رایج در این سبک نیز از نوع چرم طبیعی و یا چوب طبیعی است. بهره مندی از این مشخصات خاص موجب شده تا طراحی و پیاده سازی سبک کلاسیک هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد کند. با اینحال فخر و شکوهی که در این سبک وجود دارد، کارفرمایان را برای پرداخت هزینه ها متقاعد می کند.
سبک پرطرفدار دیگر، سبک محبوب مدرن است که در نقطه مقابل سبک کلاسیک قرار گرفته است. در دکوراسیون محیط های اداری به سبک مدرن، از تزئینات مضاعف و المان های مختلف استفاده نمی شود. چرا که این سبک معماری بر سادگی تکیه زده و طرفدار پرو پا قرص طرح های ساده و مینیمال است. 
در سبک مینیمال از هارمونی رنگ روشن و یا خنثی استفاده می شود. متریال ها از میان مواد اولیه سبک همچون شیشه، فلز و یا چوب مصنوعی انتخاب می شوند. در انتخاب سبک مدرن هیچ محدودیتی از جنبه ابعاد نخواهید داشت. چرا که سبک مدرن قابلیت اجرا در محیط های کوچک و یا بزرگ را دارد.
معمولاٌ سبک مینیمال اولویت مدیرانی ست که خواهان ایده های نو و طرح های جدید هستند. با اجرای دکوراسیون مدرن می توان جلوه ای شیک، جذاب و روحیه بخش ایجاد نمود. سادگی و ظرافت بالای این سبک موجب شده تا اجرای آن با هزینه کمتری همراه باشد.

تأمین نور فضاهای اداری

از دیگر مراحل دکوراسیون فضاهای اداری، تأمین منابع نوری کافی است. از آنجایی که نور تأثیر بسزایی در کیفیت کار و عملکرد کارمندان می گذارد، نمی توان از پرداخت به آن غافل شد. در میان انواع منابع نوری، نور مستقیم و طبیعی خورشید بهترین منبع برای تأمین نور به شمار می آید.
نور و تهویه طبیعی موجب افزایش روحیه کارمندان شده و به کاهش مصرف انرژی نیز کمک می کند. به همین خاطر است که طراحان نماد معماری در دکوراسیون فضای اداری بیشترین بهره را از نور طبیعی خورشید می برند. برای انجام اینکار معمولاً از پرده های نازک استفاده می کنند تا جریان نور به طور کامل وارد فضا شود. همچنین کلیه میزهای اداری را رو به نور مستقیم قرار می دهند تا میزان بهره وری از نور طبیعی و گرمابخش، افزایش یابد.
اما از آنجایی که فعالیت های اداری بخشی از زمان تاریکی را نیز در بر می گیرد، لازم است از منابع نور مصنوعی نیز به حد کافی استفاده نمود. این مسئله در محیط هایی که فاقد نور طبیعی مطلوب هستند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. مهندسین نماد معماری با استفاده از تکنیک های مختلف نورپردازی، اقدام به تأمین نور شب می کنند. آن ها با رفتار نور آشنایی کامل داشته و می توانند بهترین و زیباترین نورپردازی را به محیط کاری شما هدیه دهند.

زیباسازی فضای اداری با المان های طبیعی

همه ما محیط های اداری را یک فضای کسل کننده و خنثی تصور می کنیم. برای اینکه روح حاکم بر فضای های اداری و رسمی تغییر کند، لازم است المان های طبیعی به محیط کاری پای بگذارند. استفاده صحیح و به جا از گیاهان طبیعی، آکواریوم و سایر المان های طبیعی کمک می کند تا حس پویایی در فضا افزایش یابد.
طراحان نماد معماری طی یک برنامه دقیق، محل قرارگیری گلدان ها، آکواریوم و ... را پیش از اجرای طراحی مشخص می کنند. اینکار کمک می کند تا المان های طبیعی به خوبی با دکوراسیون ترکیب شده و به یک عنصر اضافی تبدیل نشوند. برای مثال بخشی از فضا به یک فلاورباکس زیبا و خاص تعلق می گیرد تا با جای دادن انواع گیاهان، حس طراوت و شادابی را به محیط هدیه کند.

زیباسازی فضای اداری با المان های طبیعی
ارتباط با ما تماس با ما