طراحی سالن آمفی تئاتر

طراحی سالن آمفی تئاتر

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید

مراحل انجام بازسازی با نماد معماری

مشاوره رایگان

بازدید از پروژه

طراحی اولیه

تغییر یا تایید طرح

شروع بازسازی

تخریب و نصب

تحویل نهایی پروژه

مشاوران نماد معماری با حضور در محل پروژه های شما، بدون در نظر گرفتن بعد مسافت و در تمام ساعات کار اداری شما را در دستیابی به خواسته ها و ایده‌هایتان یاری می‌نمایند.

برداشت دقیق در پروژه‌های طراحی و دکوراسیون داخلی شامل برداشت ابعاد و اندازه‌های محل، درها، پنجره ها، برق، تاسیسات و همچنین وضعیت ستون‌ها و دیوارهای داخلی جهت بررسی امکان تخریب و یا تغییر است.

برداشت دقیق فضا و پیاده سازی پلن با نرم افزار اتوکد و ارائه تهدادی طرح اولیه بسته به نیاز کارفرما

پرزنت طراحی انجام شده به صورت حضوری در شرکت نماد معماری یا آنلاین(توسط شبکه های اجتماعی) و تعیین متریال مورد نیاز کارفرما

برنامه ریزی و هماهنگی با تیم بازسازی نماد معماری و آماده سازی محل پروژه

شروع کار تیم نماد معماری بسته به نوع پروژه و راه اندازی تجهیزات پروژه

تحویل کامل و آموزش بهره برداری از تجهیزات نصبی و مصرفی پروژه

طراحی سالن آمفی تئاتر و سالن همایش

با ما در ارتباط باشید

 

سالن همایش و آمفی تئاتر رویایی خود را با نماد معماری بسازید!

به دنبال فضایی ایده‌آل برای گردهمایی‌ها و رویدادهایتان هستید؟ مجموعه نماد معماری با سابقه‌ای درخشان از سال 1388، در کنار شما است تا طراحی و اجرای سالن همایش‌ را از صفر تا صد برعهده بگیرد. ما با ارائه خدمات کاملی برای طراحی سالن همایش و  آمفی تئاتر،تجهیز سالن آمفی تئاتر، از جمله مشاوره رایگان، بازدید از محل پروژه، ارائه طرح اولیه، اعمال تغییرات و نهایی کردن طرح، بازسازی، تخریب و نصب و نهایتاً تایید نهایی توسط شما، خیال شما را از بابت خلق فضایی ایده‌ آل و متناسب با نیازتان راحت می‌کنیم. نماد معماری، با تعهد به کیفیت و زیبایی، همواره در کنار شما است.

 

چه چیز در طراحی سالن همایش اهمیت دارد؟

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چگونه یک سالن می‌تواند تجربه‌ی رویداد شما را تحت تاثیر قرار دهد؟ طراحی سالن‌ها فراتر از چیدمان صندلی و نورپردازی است. این فرآیند به معنای خلق فضایی متناسب با کارکرد مورد نظر، القای حس و حال خاص و ارتقای تجربه‌ی حضار در رویداد شما است. نماد معماری با درک عمیق این ظرافت‌ها، سفری منحصربه‌فرد در دنیای طراحی سالن‌ها را برای شما رقم می‌زند. در واقع اولین گام را باید کشف هویت رویداد شما بدانیم. 

هر رویدادی داستانی برای روایت‌کردن دارد. تئاتر، کنسرت، همایش، کنفرانس یا جلسه‌ی کاری؟ هر کدام از این‌ها نیازمند فضایی متناسب با ماهیت و کارکرد خود هستند.

 

•    تئاتر و هنرهای نمایشی : صمیمت در راس کار است. سالن‌هایی با چیدمان صندلی‌های نزدیک به صحنه، فضایی گرم و صمیمی را برای خلق لحظات ناب هنری ایجاد می‌کنند.
•    همایش : انعطاف‌پذیری، کلید کار است. سالن‌های همایش با قابلیت‌های چند منظوره، میزبان رویدادهای مختلف با نیازهای گوناگون خواهند بود.
•    کنفرانس و جلسات : فضایی حرفه‌ای برای تصمیم‌گیری‌های مهم. سالن‌های کنفرانس با ظرفیت کمتر و چیدمان خاص، مکانی ایده‌آل برای جلسات کاری و تبادل نظر مدیران هستند.
نماد معماری با تخصص و ظرافت، سالنی متناسب با رویداد شما را طراحی می‌کند و تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما و حضار رقم خواهد زد. حالا بهتر است به سراغ گام‌های مهم طراحی سالن همایش برویم.

 

گام اول؛ تقسیم‌بندی فضا

کارشناسان گروه نماد معماری سالن آمفی‌تئاتر یا سالن همایش را مانند یک موجود زنده می‌بینند، که بخش‌های مختلفی دارد و هر کدام وظیفه‌ای خاص را برعهده دارند. این بخش‌ها را می‌توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد:

 

1. دنیای پیش‌ از نمایش
این بخش شامل ورودی، بخش کنترل بلیط، لابی، سالن انتظار و ... می‌شود. جایی که مخاطبان برای اولین بار با سالن تئاتر یا همایش روبه‌رو می‌شوند و فضایی برای انتظار و معاشرت قبل از شروع برنامه فراهم می‌شود. طراحی این بخش باید حس خوشامدگویی و هیجان را در مخاطبان ایجاد کند.

 

2. قلب تئاتر؛ سالن اصلی
آدیوتوریم، قلب تئاتر و سالن همایش و جایی است که جادوی نمایش اتفاق می‌افتد. این بخش باید از نظر آکوستیک، دید و نورپردازی به گونه‌ای طراحی شود که بهترین تجربه تماشای نمایش را برای مخاطبان فراهم کند. صندلی‌ها باید به گونه‌ای چیده شوند که همه تماشاگران دید کاملی از صحنه داشته باشند و سیستم‌های صوتی و تصویری باید به گونه‌ای باشند که صدا و تصویر به‌طور واضح و رسا به گوش و چشم تماشاگران برسد.

 

3. پشت صحنه؛ دنیای پنهان نمایش
این بخش شامل سن اصلی برای اجرا، استودیو تمرین، استودیو ضبط، انبار و صحنه می‌شود. جایی که عوامل نمایش در آن فعالیت می‌کنند و تجهیزات و دکورهای نمایش در آن نگه‌داری می‌شود. طراحی این بخش باید به گونه‌ای باشد که فضایی کاربردی و کارآمد برای عوامل نمایش فراهم کند و در عین حال، از نظر ایمنی و بهداشت نیز استانداردهای لازم را رعایت کند.

 

استانداردهای طراحی سالن آمفی تئاتر و سالن همایش

هر کدام از این بخش‌ها استانداردهای طراحی خاص خود را دارند که باید در طراحی سالن نمایش یا آمفی‌تئاتر به آن‌ها توجه شود. این استانداردها شامل مواردی مانند ابعاد فضا، ارتفاع سقف، مصالح مورد استفاده، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های صوتی و تصویری، نورپردازی و ... می‌شود.

 

گام دوم؛ سفری در دنیای استانداردها برای خلق یک سالن همایش بی‌نظیر

طراحی یک سالن همایش یا آمفی‌تئاتر، هنری ظریف و دقیق است. این فرآیند، مانند خلق یک اثر هنری فاخر، زمان‌بر، پرهزینه و تقریبا غیر قابل بازگشت است. گویی با هر تصمیم، قطعه‌ای از پازل این شاهکار هنری در جای خود قرار می‌گیرد و دیگر قابل تغییر نیست. به همین دلیل، اهمیت و حساسیت طراحی و دکوراسیون سالن همایش که جزء دکوراسیون اداری محسوب می‌شود، دوچندان خواهد بود.
اما این استانداردها چه هستند و چه ابعاد و ظرافت‌هایی را شامل می‌شوند؟

 

1.معماری یک تجربه

استانداردهای طراحی سالن همایش، دنیایی از ظرافت‌ها را در بر می‌گیرد تا فضایی متعادل برای "نشستن، شنیدن و صحبت کردن" با دیدی ایده‌آل خلق کنند. این استانداردها، از شکل ظاهری سالن همایش و ابعاد و ظرفیت سالن گرفته تا تجهیزات و محل قرارگیری آن‌ها، نوع سازه اصلی و حتی مشخصات محیطی مانند عایق‌کاری و نوع صندلی‌ها را شامل می‌شوند.

 

2.ظرافتی در تعیین ظرفیت

یکی از این استانداردهای ظریف طراحی سالن همایش، تعیین ظرفیت سالن است. در این فرآیند، عواملی مانند فرم طراحی، محدودیت‌های سمعی و بصری، خط دید تماشاگران، اندازه و شکل سکو، میزان رفت‌وآمد و ده‌ها مورد دیگر با دقت و ظرافت تمام توسط کارشناسان گروه نماد معماری بررسی می‌شوند.
حاصل این ظرافت‌ها، فضایی است که در آن هر تماشاگر، فارغ از جایگاهش، تجربه‌ای بی‌نظیر از سخنرانی را درک می‌کند. به‌عنوان مثال، براساس این استانداردها، برای هر 75 صندلی، به‌طور تقریبی به 125 مترمربع فضا نیاز است. این میزان برای 150 صندلی به 190 مترمربع و برای 200 صندلی به 270 مترمربع افزایش می‌یابد.

 

3.سفری به سوی جزئیات

در ادامه این سفر، به سایر استانداردهای طراحی سالن همایش خواهیم پرداخت:
•    دید: خط دید هر تماشاگر به صحنه باید بدون هیچگونه مانعی باشد.
•    صدا: سالن باید از نظر آکوستیک به گونه‌ای طراحی شود که صدا به طور واضح و رسا به گوش تماشاگران برسد.
•    نورپردازی سالن همایش: نورپردازی باید به گونه‌ای باشد که فضا را به‌طور کامل روشن کند و در عین‌ حال، از تابش خیره‌کننده نور به چشم تماشاگران نیز جلوگیری کند.
•    ایمنی: سالن باید از نظر ایمنی تمام استانداردهای لازم را رعایت کند و در برابر حوادثی مانند آتش‌سوزی ایمن باشد.
•    دسترسی: دسترسی به سالن و صندلی‌ها باید برای همه افراد، از جمله افراد معلول، آسان باشد.

 

گام سوم؛ نقشه‌کشی سالن همایش رؤیایی

در این گام، نوبت به مهندسان گروه نماد معماری می‌رسد که با خلق نقشه‌ای دقیق از سالن همایش رؤیایی‌ می‌رسد با هر خط و نقطه، گامی به سوی خلق فضایی دل‌انگیز و تجربه‌ای بی‌نظیر برای تماشاگران برمی‌دارند. اما کارشناسان چه نکاتی را در نظر می‌گیرند؟

 

1.زاویه دید

در نقشه سالن همایش، زاویه دید هر ردیف از صندلی‌ها به دقت تعیین می‌شود. ردیف اول باید به گونه‌ای باشد که تماشاگران بهترین دید را به صحنه داشته باشند. حداکثر زاویه دید برای این ردیف، 110 درجه در نظر گرفته می‌شود. برای ردیف وسط، این زاویه به 60 درجه کاهش می‌یابد و در ردیف آخر، حداقل 30 درجه خواهد بود.

 

2.ابعاد سالن همایش و فواصل

فاصله ردیف اول تا سن سالن همایش نیز حداقل سه متر تعیین می‌شود تا تماشاگران فضای کافی برای تردد و دید کامل به صحنه را داشته باشند. عمق سالن نیز بین 4 تا 6 متر در نظر گرفته می‌شود. این ابعاد و فواصل، چارچوبی برای چیدمان صندلی‌ها و طراحی کلی سالن ارائه می‌دهند.

 

3.چیدمان صندلی‌ها

در این نقشه، نوع چیدمان صندلی‌ها نیز مشخص می‌شود. دو نوع چیدمان رایج برای صندلی‌های سالن همایش یا آمفی‌تئاتر وجود دارد:
چیدمان پلکانی: در این نوع چیدمان، ردیف‌ها به صورت پلکانی و با اختلاف ارتفاعی مشخص از یکدیگر قرار می‌گیرند. این نوع چیدمان، دید کاملی را به صحنه برای تمام تماشاگران فراهم می‌کند.
چیدمان با راهرو: در این نوع چیدمان، صندلی‌ها در ردیف‌های مجزا و با فاصله‌ای مشخص از یکدیگر قرار می‌گیرند. بین ردیف‌ها نیز راهروهایی برای تردد تماشاگران تعبیه می‌شود.
در چیدمان با راهرو، معمولاً برای هر راهرو 16 تا 25 صندلی در نظر گرفته می‌شود. به ازای هر 3 تا 4 راهرو نیز یک درب خروجی جانبی به عرض یک متر تعبیه می‌شود. در ردیف وسط تعداد صندلی به 14 تا 16 عدد می‌رسد و اندازه راهروی وسط نیز حدود 120 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود.

 

4.شیب و ارتفاع

در طراحی پلان سالن همایش به شیب و ارتفاع نیز توجه ویژه‌ای می‌شود. شیب به گونه‌ای طراحی خواهد شد که هر فرد بتواند به‌طور همزمان پایین سن و بالای آن را مشاهده کند. برای اینکه حضار دید مناسبی داشته باشند، اختلاف ارتفاع در هر ردیف حدود 12 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. شیب کلی سالن همایش نیز مطابق استانداردهای طراحی، حداکثر 10 درصد در نظر تعیین خواهد شد.

 

نکات تکمیلی که کارشناسان نماد معماری از آن غافل نمی‌شوند

علاوه‌بر موارد ذکر شده، نکات دیگری نیز در طراحی پلان سالن همایش یا آمفی‌تئاتر وجود دارد که بسته به ابعاد فضا، مشخصات آن و همچنین نوع دکوراسیون سالن همایش به کار می‌روند.
•    موقعیت درب‌ها: در طراحی پلان سالن همایش به نحوه چیدن درب‌ها و نحوه بازشوندگی آن نیز دقت می‌شود. درب سالن همایش باید رو به بیرون باز ‌شود.
•    سیستم‌های صوتی و تصویری: محل قرارگیری سیستم‌های صوتی و تصویری نیز باید در پلان سالن مشخص شده باشد.
•    محل قرارگیری تجهیزات: محل قرارگیری تجهیزات نورپردازی، تهویه مطبوع و سایر تجهیزات نیز باید در پلان مشخص می‌شود.

 

گام چهارم؛ نوازش گوش با جادوی آکوستیک

تصور کنید در تاریکی مطلق سالن نشسته‌اید، سکوت مطلق حاکم است و ناگهان نغمه‌های دل‌انگیز موسیقی به گوش می‌رسد. گویی هر نت، نوازشگر روح است و جانی دوباره به فضا می‌بخشد. راز این جادو، در طراحی دقیق آکوستیک سالن همایش نهفته است.

 

1.هندسه، معمار آکوستیک

در طراحی سالن‌های همایش، هندسه نقش کلیدی در خلق فضایی دل‌انگیز برای شنیدن صدا ایفا می‌کند. شکل کلی سالن، طول، عرض و ارتفاع آن به گونه‌ای محاسبه و طراحی می‌شود که صدا به‌طور طبیعی در فضا پخش شود و تماشاگران در هر نقطه‌ای از سالن، بهترین کیفیت صدا را تجربه کنند.

 

2.صندلی‌هایی برای شنیدن

چیدمان صندلی‌ها نیز در آکوستیک سالن نقشی اساسی دارند. صندلی‌ها به گونه‌ای چیده می‌شوند که هیچ نقطه کوری در سالن وجود نداشته باشد و تمام تماشاگران از برد مفید صدا بهره‌مند شوند.

 

3.تقویت‌کننده‌ها، یاری‌گر صدا

در سالن‌های بزرگ با مساحت بیش از 300 متر مربع، گاهی ممکن است انعکاس و رسایی صدا به‌طور طبیعی کافی نباشد. در این شرایط، کارشناسان نماد معماری از تقویت‌کننده‌ها و تجهیزات آکوستیکی استفاده می‌کنند تا صدا به‌طور واضح و رسا به گوش تمام تماشاگران برسد.

 

4.نکاتی در مورد آکوستیک

•    مصالح: استفاده از مصالح مناسب در ساخت دیوارها، سقف و کف سالن، نقش مهمی در جذب و انعکاس صدا دارد.
•    پرده‌ها: پرده‌ها می‌توانند در جذب صدا و بهبود آکوستیک سالن موثر باشند.
•    مبلمان: مبلمان و صندلی‌ها نیز می‌توانند در جذب صدا و بهبود آکوستیک سالن موثر باشند.

 

گام پنجم؛ چیدمانی هنرمندانه سالن همایش برای تجربه‌ای بی‌نظیر

در این گام، نوبت به چیدمان و تجهیز سالن همایش می‌رسد. دو شیوه رایج برای چیدمان سالن همایش وجود دارد:

 

1. چیدمان با راهرو

در این شیوه، صندلی‌ها در ردیف‌های چندتایی و با فاصله‌ای مشخص از یکدیگر چیده می‌شوند. بین ردیف‌ها نیز راهروهایی برای تردد تماشاگران تعبیه می‌شود. مطابق استانداردها، برای هر ردیف که از دو سمت به راهرو دسترسی دارد، 14 تا 16 صندلی در نظر گرفته می‌شود. در غیر این‌صورت، برای هر ردیف 7 تا 8 صندلی کافی خواهد بود.

 

2. چیدمان قاره‌ای

در این شیوه، محور طراحی، پیداکردن صندلی در بخش مرکزی سالن است. با انتخاب این طرح، دیگر هیچ محدودیتی از بابت تعداد صندلی در هر ردیف وجود نخواهد داشت. در چیدمان قاره‌ای، فاصله هر ردیف، طول راهرو و همچنین ابعاد درب‌های خروجی افزایش پیدا می‌کند تا فضای بیشتری برای نشستن تعبیه شود. به‌طور کلی، برای هر یک از حضار حدود 0.7 متر مربع فضا در نظر گرفته می‌شود تا هر فرد بتواند بدون درگیرکردن سایرین در محل سالن رفت و آمد کرده و به‌راحتی بنشیند.

 

صندلی‌هایی برای آسایش و راحتی

در تجهیز سالن‌های همایش، کارشناسان نماد معماری نه‌تنها به نحوه چیدمان صندلی، بلکه به کیفیت آن نیز توجه ویژه‌ای می‌کنند. صندلی‌های سالن باید متریال قابل شستشو، غیرقابل اشتعال و ارگونومیک باشند. به دلیل حضور طولانی‌مدت حضار در فضای این سالن، برای نشیمن و تکیه‌گاه این صندلی‌ها از پلاستیک یک تکه استفاده می‌شود. فاصله هر صندلی با دیگری حدود 1 متر در نظر گرفته شده تا فاصله اولین ردیف از سن نیز کمتر از 3 متر نباشد.

 

نکاتی در مورد چیدمان و تجهیز سالن آمفی تئاتر که کارشناسان به آن توجه می‌کنند

•    دسترسی: در چیدمان صندلی‌ها باید به دسترسی آسان تماشاگران به صندلی‌ها و همچنین راه‌های خروجی توجه شود.
•    ایمنی: صندلی‌ها باید از متریال‌های غیر قابل اشتعال و مطابق با استانداردهای ایمنی ساخته شوند.
•    راحتی: صندلی‌ها باید ارگونومیک طراحی شده باشند تا برای تماشاگران در طول مدت نمایش یا همایش راحت باشند.
•    دید: در چیدمان صندلی‌ها باید به دید کامل تماشاگران به صحنه توجه شود.

 

گام ششم؛ قلب تپنده سالن همایش، تأسیسات مکانیکی و الکتریکی

طراحی سالن همایش، بدون قلبی تپنده که وظایف حیاتی را به عهده دارد، ناقص خواهد بود. این قلب تپنده، تأسیسات مکانیکی و الکتریکی است که جان‌بخش این فضاها می‌شود و آسایش و رضایت تماشاگران را تضمین می‌کند.

 

تأسیسات ضروری

در طراحی تأسیسات مکانیکی و الکتریکی سالن همایش، باید به مواردی نظیر تعبیه سیستم سرمایش و گرمایش مطبوع، سیستم تهویه مناسب، سیستم نورپردازی مطلوب، سیستم‌های نظارت تصویری، لوله‌کشی، کابل‌کشی، تعبیه کپسول‌های خاموش‌کننده آتش و ... توجه کرد. بدون شک، طراحی و اجرای صحیح این تأسیسات در عمر مفید سالن همایش و میزان رضایت حضار تأثیر مستقیم دارد.

 

نکاتی در مورد تأسیسات که نماد معماری آن را در نظر می‌گیرد:

•    انتخاب تجهیزات: در انتخاب تجهیزات تأسیساتی کارشناسان به کیفیت، برند و کارایی آن‌ها توجه می‌کنند.
•    استانداردها: تمام مراحل طراحی و اجرای تأسیسات مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود.
•    بازرسی و نگه‌داری: برای حفظ عملکرد مطلوب تأسیسات، باید به‌طور مرتب مورد بازرسی و نگه‌داری قرار گیرند.

 

گام آخر؛ جادوی دکوراسیون سالن آمفی تئاتر، روحی تازه به سالن می‌بخشد

طراحی داخلی سالن همایش، آخرین گام از این سفر پرفراز و نشیب است. گامی که می‌تواند تمام زحمات و ظرافت‌های مراحل قبلی را به اوج خود برساند و یا تمام آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.
همان‌طور که می‌دانید، آنچه که در نهایت در معرض دید حضار یک سالن همایش قرار می‌گیرد، دکوراسیون داخلی و کیفیت آن است. تماشاگران شاید متوجه ظرافت‌های طراحی تأسیسات مکانیکی نشوند، اما بدون شک تحت‌تأثیر کیفیت دیزاین داخلی سالن قرار می‌گیرند.

 

هارمونی رنگ، طرح و سبک

انتخاب طرح، سبک و رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی سالن نمایش، نقشی کلیدی در خلق فضایی دل‌انگیز و زیبا دارد. هارمونی این سه عنصر، امتیازهای لازم را به طرح سالن نمایشر می‌دهد و فضایی دل‌نشین و به‌یادماندنی را برای تماشاگران رقم می‌زند.
این هارمونی باید در تمام بخش‌های سالن، از سقف و کفپوش گرفته تا دیوارها و مبلمان، رعایت شود. حتی جزئیاتی مانند نحوه شماره‌گذاری صندلی‌ها، نوع چیدمان آن‌ها، کیفیت طراحی سن و نحوه به‌کارگیری المان‌های تزئینی در بخش سالن یا لابی، در زیبایی و کارایی کلی فضا تاثیر بسزایی دارند.

 

با نماد معماری، همایشی بی‌نظیر خلق کنید!

ما در نماد معماری، با تلفیق دانش و خلاقیت، از انواع مدل‌های طراحی دفتر کار تا انواع سالن‌های همایشی کاری را ارائه می‌دهیم که فراتر از انتظارات شما باشد. فضاهایی که نه‌تنها از نظر زیبایی‌شناسی چشم‌نوازند، بلکه از نظر عملکرد نیز بی‌نقص هستند و تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای شما و میهمانانتان رقم می‌زنند.
با ما تماس بگیرید و رویاهای خود را برای یک سالن همایش ایده‌آل به اشتراک بگذارید. متخصصان ما در نماد معماری در کنار شما خواهند بود تا با در نظر گرفتن نیازها و بودجه شما، بهترین راه‌حل را برای طراحی و ساخت سالن همایش ارائه دهند.

 

سوالات متداول

1. چه عواملی در طراحی سالن همایش باید مورد توجه قرار گیرند؟
مهم‌ترین عواملی که در طراحی سالن همایش باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از کاربری، ظرفیت، بودجه، مقررات.

2. مراحل طراحی و ساخت سالن همایش چگونه است؟
مراحل کلی طراحی و ساخت سالن همایش شامل مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه در هر نقطه از شهر، ارائه طرح اولیه، اعمال تغییرات و نهایی کردن طرح، بازسازی، تخریب و نصب می‌شود.

3. مزایای استفاده از خدمات نماد معماری چیست؟
استفاده از خدمات شرکت‌ نماد معماری در طراحی همایش مزایای متعددی از جمله، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، کیفیت بالا، رعایت مقررات، آرامش خاطر دارد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره شماره تماس خود را وارد کنید

ارتباط با ما تماس با ما