بازسازی برج پارامیس فرمانیه

توضیحات پروژه

برج پارامیس فرمانیه از جمله پروژه های ابتدا تا انتهای مجموعه ی مهندسی نماد معماری فرامرز بود که با توجه به اولویت داشتن زمان تحویل، پروژه در زمان بندی مقرر به اتمام رسید. پروژه ای که طراحی، اجرا، نظارت و در نهایت تجهیز و چیدمان داخلی بر اساس کانسپت تعیین شده و پالت رنگی مخصوص درخواستی، دکور و مبله گردید.این پروژه متشکل است از بخش مدیریت که با بهره بری بی نظیر از نور طبیعی، فضای دلباز و آرام بخشی را پدید آورده است، که در نهایت با چیدمان اصولی و دکور مدرن خود و همچنین ترکیبی هوشمندانه از المانهای اصلی طبیعت به فضایی جذاب و دلنشین در جهت اصلی این مجموعه تبدیل گردیده است. حضور درخت، خاک و نور گرمابخش خورشید در این بخش فضایی با حس حضور در طبیعت و آرامش خیال را تداعی میکند.
دیگر واحدهای این پروژه که به شکل Open Office اجرا گردیده است، بخش فروش، آتلیه ی طراحی، حسابداری و خدمات این مجموعه میباشد، که به دلیل داشتن تعامل و فعالیت گروهی سه بخش مدیریت، فروش و طراحی همراستا و در مجاورت یکدیگر قرار گرفته اند.
کانسپت Open Office مستلزم اجرای پارتیشن های شیشه ای سوپر کلیر با کیفیت استثنایی خود در عایق بودن صدا،حرارت و همچنین کمترین ایجاد اختلال در دید حاضرین بود. بنابراین با اجرای پارتیشن هایی با کیفیت مذبور نه تنها نیازهای درج شده پاسخ داده شد بلکه استفاده از نور طبیعی در تمام فضاها احساس گردید.سقف ها به شکل کاملا اکسپور با نورپردازی خاص و محاسبه شده، با کمترین میزان اتلاف نور و انرژی طراحی و اجرا گردید.
به جهت ایجاد حس آرامش، امنیت وجلوگیری از تولید صداهای مزاحم ناشی از رفت و آمد، برخورد اجسام و حرکت صندلی ها روی زمین، متریال استفاده شده در پوشش کف به طور کامل از موکت های تایل با کیفیت فوق العاده استفاده شد.
انتخاب موکت ها با طرح های متنوع از جمله المانهای جدا کننده ی بخش ها از یکدیگر هستند، که به شکل مستتر در طراحی این مجموعه قرار گرفته است که در نهایت ترکیب چشم نواز و هارمونی زیبایی را به نمایش میگزارد. ایجاد فضاهای استراحت با چشم انداز طبیعت از جمله اتفاقهای زیبا و روح نواز خلق شده در این مجموعه میباشد.

برای ثبت درخواست شماره موبایل خود را وارد کنید

کاوش در وب سایت

فعالیت ما در پروژه

  • پارتیشن بندی

  • نورپردازی مدرن و محاسبه شده

  • پوشش موکت تایل در کف

  • نقاشی دیوارهای داخلی بر اساس پالت رنگی تعین شده در کانسپت

  • استفاده از تکنیک میکرو سمنت در طراحی برخی دیوارهای داخلی

  • طراحی فضاهای مکث و استراحت

  • ایجاد تعامل بین فضای داخلی شرکت با طبیعت بر اساس ورود المانهای اصلی آن ( نور، خاک، درخت)

ارتباط با ما تماس با ما